Skolan välkomnar ansökningar under hela året. När skolan har tagit emot ansökan sätter vi upp ditt barn på kölistan och löpande bekräftar vi platser för nästkommande termin. Din ansökan är kostnadsfri och icke bindande !

För att säkra en erbjuden plats måste anmälningsavgiften betalas. Om ingen plats finns tillgänglig kan du välja att stanna kvar på kölistan eller stryka ditt barn från listan.

Vi är en av få skolor i Spanien som har flexibilitet nog att ta emot elever både för kortare och längre perioder. Hos oss finns allt från elever som har oss som sin huvudskola, till gästelever som stannar ett par månader. Vi anser nämligen att nya influenser, lekar och déer gynnar en liten skola, och våra elever är därför vana vid att välkomna nya kompisar. För gästeleverna blir det en både spännande och lärorik upplevelse.